28 November 2018

28 November 2018.
2 Jaar zonder jou.


Wat mis ik jou mijn maatje. Ik mis je humor en je aanstekelijke lach. Je onvoorwaardelijke
liefde. Je zorgzaamheid.

Ik geniet ook, vooral nu hier in Perth van de prachtige herinneringen. Ik ben op alle
plekjes geweest waar ik met jou was. 'What a journey!' Het heeft mijn verwachtingen
overtroffen. Deze hele reis was 'beyond my expectations and my imagination.'
Mijn vrienden hier waren geweldig. Namen me mee uit, haalden me op, deelden
herinneringen met mij.






Vandaag had ik de hele dag voor mijzelf. Vanavond nog een samenzijn en dan vlieg ik weer terug naar Nederland. Ben heel blij dat ik deze reis gemaakt heb.
Het is goed zo!

Dankbaar dat ik jou gekend heb. Dat ik mijn leven met jou mocht delen. Dag mijn lief ❤️

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Carina, mooi geschreven. Goed dat je deze reis gemaakt hebt om zo het verlies van Gilbert een plek te geven. Het gemis zal altijd blijven.
Dikke knuffel van Monique en mij en een goede en voorspoedige terugreis. Wij zien ons wel weer in Nederland.
Groetjes Léon

Carina Habets zei

Dankjewel Leon en Monique! ❤️

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.