Zondag 28 Januari 2018 Carnavalsrevue

Naar de Carnavalsrevue geweest in Vaals op zondag 28 januari.
Wat een prachtvoorstelling. En dan te bedenken dat alle spelers op het podium ook een instrument bespelen in het orkest.
Bijzonder knap van degenen die dit georganiseerd hebben, bedacht en geschreven hebben. Extra complimenten.
De spelers waren van uitzonderlijke klasse. Dit is uniek. Geweldig. Chapeau!
Dit was de eerste keer dat ik dit meemaakte. Carnaval was voor mij heel lang geleden. 40+ jaar.
Ik heb ontzettend genoten van de
'Völser Jonge.'  en van de zangers aan de bar ná de  uitvoering. Hier bleven we tot 03:00 uur. Het was zo gezellig.
Dankjewel Marcel en Sonja voor de uitnodiging.
Het 'Völser plat' ging vanzelf.
Als je het Vaalser dialect niet beheerst is zo'n revue moeilijk te volgen denk ik.
Ik ontmoette nog 'oude' bekenden deze avond. Sinds het begin van de Middelbare school zijn we elkaar uit het oog verloren. Het was leuk om herinneringen op te halen.
Op de valreep ontmoette ik nog Dorothé. Dit contact gaat gewoon door op FB.
Volgend jaar hoop ik er weer bij  te zijn.

Geen opmerkingen: