15.5.15 Perth Verjaardag

Hier vertrokken we in de vroege ochtend vanuit Adelaide Terrace naar de oogarts in Hollywood Hospital in Nedlands. Daar werd ik nog geplaagd met oogdruppels, die behoorlijk prikten. Dat wist ik niet van te voren. Ik zei nog: Het is mijn verjaardag vandaag,' maar dat hielp niet echt. De assistent die de oogtest deed verontschuldigde zich wel, maar het moest toch gebeuren. Alles was in orde bij de oogarts.
Daarna naar de opticien in Subiaco. Een mooie bril uitgezocht. Alleen maar een lees/computerbril.

Verrassingslunch in Kings Park bij Frasers.
Memories. Hier waren we ook met de trouwerij van M&M.

Daarna liepen we naar de stad. Toen kwamen we bij Rosendorff Diamond Jewellers uit. Dat was een super verrassing.

Ik kan terugkijken op een prachtige, zonnige, geslaagde dag. Een dag vol verrassingen. Dankzij Gilbert, die me echt in de watten heeft gelegd. Anders ook, maar nu bijzonder.



Kings Park op weg naar Frasers
Perth Adelaide Terrace

















Geen opmerkingen: